Administratief Ondersteuner
Als Administratief Ondersteuner binnen ons dynamische team ben je de spil in onze organisatie.
Wie we zijn en wat we doen kan je prima lezen op onze website. Onze naam is Legitiem BV en we zitten in Duiven.
Ben jij proactief, voel je je verantwoordelijk, ben je een teamspeler en sta je te popelen om je eigen initiatief te tonen? Houd je overzicht in drukke situaties, en ben je bereid om vragen te stellen en nieuwe kennis op te doen? Dan zijn wij op zoek naar jou!
Functieomschrijving?
Als Administratief Ondersteuner binnen ons dynamische team ben je de spil in onze organisatie. Je draagt zorg voor een soepele en efficiënte administratieve afhandeling van diverse taken en houdt het overzicht, ook in drukke periodes. Daarnaast ben je betrokken bij een bredere reeks werkzaamheden, waaronder HR-taken, het maken van afspraken voor medewerkers op locatie en het verrichten van diverse voorkomende werkzaamheden.
Taken en verantwoordelijkheden:
• Ondersteuning bieden bij diverse administratieve taken.
• Actief bijdragen aan het verbeteren van de administratieve processen.
• Proactief problemen signaleren en oplossen.
• Samenwerken met collega’s om een positieve teamdynamiek te behouden.
• Het bewaken van deadlines en prioriteiten,
• Ruimte nemen voor eigen initiatief en nieuwe ideeën aandragen,
• Klantgericht denken en handelen om de best mogelijke service te bieden,
• Uitvoeren van HR-gerelateerde taken zoals het bijhouden van personeelsdossiers en ondersteunen bij werving en selectie,
• Telefonisch afspraken maken voor medewerkers.
• Assisteren bij diverse voorkomende werkzaamheden om de dagelijkse gang van zaken soepel te laten verlopen.
Gewenste kwalificaties:
• Minimaal MBO+ niveau met een administratieve achtergrond.
• Uitstekende organisatorische vaardigheden en het vermogen om het overzicht te behouden.
• Goede beheersing Nederlandse taal in woord en geschrift.
• Goede communicatieve vaardigheden en een positieve, servicegerichte instelling.
• Bereidheid om nieuwe taken en verantwoordelijkheden op te pakken.
• Flexibiliteit, leergierig en een can-do mentaliteit.
• Woonachtig in de regio Arnhem/Zevenaar.
• Beschikbaar voor 24 tot 32 uur per week.
• Salarisindicatie is € 3.200,- tot max. €3.400,- bruto o.b.v. een 40-urige werkweek.
Wat bieden wij
Wij bieden een leuke en prettige werkomgeving waarin je de ruimte krijgt om jezelf te ontwikkelen en bij te dragen aan de groei van onze organisatie. Je kunt rekenen op goede secundaire arbeidsvoorwaarden.
Heb je vragen over deze vacature? Neem gerust contact op met Marijke Kuindersma op telefoonnummer 088 600 7450 (zij is op woensdag afwezig)
Als jij jezelf herkent in het bovenstaande en klaar bent voor een nieuwe uitdaging, dan horen we graag van je! Stuur je sollicitatiebrief en CV naar info@jobrent.nl en wie weet word jij onze nieuwe Administratief Ondersteuner. Wacht niet te lang, want we kijken uit naar jouw sollicitatie!